ΠΡΟΣΕΥΧΗ πριν από κάθε συνάντηση:

Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν. 

Δόξα σοι, Χριστὲ ὁ Θεός, ἡ ἐλπὶς ἡμῶν, δόξα σοι.
  • Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁ πανταχοῦ παρὼν καὶ τὰ πάντα πληρῶν, ὁ θησαυρὸς τῶν ἀγαθῶν καὶ ζωῆς χορηγός, ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν, καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος, καὶ σῶσον, Ἀγαθέ, τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
  • Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου, γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς. Τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον· καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν· καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ. Ἀμήν.
  • Δι’ εὐχῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡμῶν Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός ἐλέησον καί σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Εισαγωγή

«Ξαφνικά ενώ έτρεχα να ανέβω την σκάλα για να φτάσω σπίτι μου, βρίσκομαι στον ουρανό και πετάω με κάτι τεράστια φτερά… Μήπως είμαι ο Superman? Φοβάμαι όμως να προσγειωθώ…Θα πέσω στην γη ή στην θάλασσα? Είναι ωραίο τελικά να πετάς..Η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά που την ακούω μέσα στα αυτιά μου…Μια φωνή όμως με φωνάζει: Φώτη έλα παιδί μου γρήγορα γιατί θα κρυώσει το φαγητό! Τι έγινε βρε παιδιά? Πώς γίνεται να τρέχω, να πετάω και να τρώω μακαρόνια με κιμά ταυτόχρονα??»

Αν αυτό σας φαίνεται σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας, σας λέμε πως δεν είναι. Θα μπορούσε, αλλά μπορεί να είναι ένα τυπικό όνειρο από αυτά που όλοι βλέπουμε στον ύπνο μας. Τι είναι όμως τα όνειρα?

Η επιστήμη της Ψυχολογίας δίνει τον εξής ορισμό για τα όνειρα:

«Όνειρο είναι η έκφραση του υποσυνείδητου που μας φέρνει κατά τη διάρκεια του ύπνου αντιμέτωπους με πρόσωπα, καταστάσεις, επιθυμίες, χαρακτήρες που καταπιέζουμε στην καθημερινότητά μας. Θεωρείται ως διαδικασία ψυχολογικής αυτοθεραπείας του εγκεφάλου μας. Ο εγκέφαλός μας κωδικοποιεί και αποθηκεύει πληροφορίες στη μνήμη του. Οι πληροφορίες αυτές όταν το σώμα κοιμάται δημιουργούν μία εικονική κίνηση (σαν μικρή ταινία-εναλλαγή εικόνων) τις οποίες επεξεργάζεται».

Όνειρα βλέπει η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, απλά οι περισσότεροι δεν τα θυμούνται. Τα όνειρα μας είναι πολύχρωμα και μας προκαλούν έντονα συναισθήματα. Όνειρα επίσης βλέπουν και τα ζώα αλλά και οι άνθρωποι που εκ γενετής είναι τυφλοί.

Είναι λογικό τα όνειρα να μας προκαλούν συναισθήματα. Άλλοτε ενθουσιασμό ή απογοήτευση, μεγάλη λύπη ή μεγάλη χαρά, φόβο ή δισταγμό ή και εναλλαγή όλων αυτών και γενικά έκρηξη συναισθημάτων. Είναι μια ενέργεια του νου, μια κατάσταση που βιώνει ο άνθρωπος μέσα στον ύπνο του. Κατά την διάρκεια τους ο άνθρωπος νιώθει ότι πραγματικά συμμετέχει, πάσχει ή απλώς παρακολουθεί. Όταν κοιμόμαστε δεν πεθαίνουμε, λειτουργούμε κανονικά και σωματικά και πνευματικά. Απλώς υπολειτουργούμε. Εφόσον λοιπόν είμαστε ζωντανοί, είναι εύλογο να αισθανόμαστε ακόμα κι όταν κοιμόμαστε. Είναι επίσης λογικό αυτό που μας συμβαίνει στην πνευματική μας σφαίρα να μας επηρεάζει ή ακόμα και να μας προκαλεί σύγχυση για μικρό χρονικό διάστημα για το τι είναι αληθινό και τι όχι.

Πώς τα ερμηνεύει η Ψυχολογία?

Ο πρώτος που ξεκίνησε την διερεύνηση της ουσιαστικής ερμηνείας του μυστηρίου των ονείρων δεν είναι άλλος από τον γνωστό αυστριακό ψυχίατρο και «πατέρα της ψυχανάλυσης», Sigmund Freud (Σίγκμουντ Φρόυντ). Ο Freud, στο ομώνυμο βιβλίο του για τα όνειρα, «η ερμηνεία των ονείρων», υποστηρίζει πως τα όνειρα περιέχουν πολλά κρυφά νοήματα για τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων, τα συναισθήματά τους, τους φόβους τους, καθώς και για τα κίνητρα της συμπεριφοράς τους. Αυτά τα κίνητρα, δηλαδή τις κινητήριες δυνάμεις που ωθούν σε συγκεκριμένες συμπεριφορές και σκέψεις, υποστήριζε πως είναι ολοφάνερα μέσα στα όνειρα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει το άτομο είναι να τα αφήσει να βγουν στην επιφάνεια. Επίσης, μέσω των ονείρων, τα άτομα μπορούν να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν ακόμα και τους πιο κρυφούς φόβους τους. Θεώρησε τα όνειρα ως μέσο αυτοανάλυσης και αυτογνωσίας.
Επίσης, σύμφωνα με την θεωρία του, τα όνειρα εκφράζουν επιθυμίες μας οι οποίες είτε είναι απαγορευμένες, είτε δεν είναι δυνατό να εκπληρωθούν στην καθημερινή μας ζωή. Όλες αυτές οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες συσσωρεύονται στον ψυχισμό μας (σαν να τα μαζεύουμε σε ένα τζουβάλι όλα μαζί) και εκφράζονται με συγκαλυμμένο τρόπο υπό την μορφή του ονείρου. Με αυτό τον τρόπο ο ψυχισμός μας «ανακουφίζεται» κατά κάποιο τρόπο από το άγχος των ανεκπλήρωτων ενστίκτων μας.
Γενικά από πλευράς της επιστήμης της Ψυχολογίας έχουν διατυπωθεί πάρα πολλές απόψεις, αντικρουόμενες πολλές φορές, αλλά ας κρατήσουμε αυτή ως εναρκτήρια ερμηνεία.

Εκκλησία και όνειρα

Πέρα όμως όλων των επεξηγήσεων και των ορισμών που προσπάθησαν πολλοί μέχρι και τις ημέρες μας να δώσουν, τα όνειρα είναι και παραμένουν ένα ανεξήγητο φαινόμενο, ένα μυστήριο. Πώς είναι δυνατόν κάτι που βλέπουμε στο όνειρό μας, ένα πρόσωπο, μια κατάσταση έπειτα από αρκετές ημέρες να πραγματοποιείται; Ή πως είναι δυνατόν πρόσωπα αγαπημένα τα οποία έχουμε χάσει να τα βλέπουμε στον ύπνο μας σε κατάσταση χαράς ή λύπης; Υπάρχουν άραγε όνειρα τα οποία θεωρούνται ότι προέρχονται από τον Θεό ή τον διάβολο; Υπάρχουν άραγε όνειρα αποκαλυπτικά, όνειρα μετανοίας ή όνειρα που μας προβλέπουν το μέλλον; Σε όλα αυτά έρχεται τώρα πλέον να απαντήσει η Εκκλησία, η οποία δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με την επιστήμη, αλλ’ αντιθέτως συμβαδίζει μαζί της όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Η Εκκλησία δεν έρχεται να ερμηνεύσει ούτε και να επεξηγήσει τα όνειρα, αντιθέτως μας λέει να μη δίνουμε καμία σημασία σε αυτά γιατί σε ένα μεγάλο ποσοστό αυτά προέρχονται από δαιμονικές επιρροές.

Οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας ασχολήθηκαν και με την περίπτωση των ονείρων. Γνώστες, από προσωπικές εμπειρίες, των μεθόδων και των τεχνασμάτων του διαβόλου, αλλά και της χάριτος του Θεού, διείδαν μέσα από την εκδήλωση των ονείρων αφ’ ενός τις προσβολές και επιθέσεις των δαιμονικών δυνάμεων, αφ’ ετέρου τις αποκαλύψεις των μυστηρίων του Θεού.

 Ο Μέγας Βασίλειος γράφει πως “τα όνειρα είναι ως προς τη φύση τους ασαφή και διφορούμενα και ως προς την εκδήλωσή τους προέρχονται από την κίνηση και δραστηριότητα του νου, που αποτελεί το «ηγεμονικόν» μέρος της ψυχής”

Ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος γράφει πως στο όνειρο (ενύπνιο) το σώμα ακινητοποιείται κατά τη διάρκεια του ύπνου και ο νους διαρκώς κινείται. Η κίνηση αυτή του νου συνιστά το όνειρο. Βέβαια, η κίνηση (ενέργεια) αυτή δεν βρίσκεται στον κανονικό της ρυθμό, γιατί οι αισθήσεις και η βούληση έχουν αδρανοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό κατά την ώρα του ύπνου. Γι’ αυτό και οι εικόνες των ονείρων εμφανίζονται με αταξία και φέρονται με σύγχυση και ασάφεια.

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης, σημειώνει ότι τα όνειρα δημιουργούνται με τη φαντασία, η οποία αποτελεί, μετά την πτώση του ανθρώπου, φυσική δύναμη της ψυχής. Οι Πατέρες τοποθετούν το φανταστικό μέρος της ψυχής μεταξύ του νου και της αισθήσεως, εκεί όπου δημιουργούνται και αναπτύσσονται οι εμπαθείς εικόνες (τα είδωλα, ψεύτικες εικόνες των παθών), επηρεαζόμενοι και από την ελληνική σκέψη. Ας θυμηθούμε τον αρχαίο φιλόσοφο Επίκουρο τρεις αιώνες πριν το Χριστό, οποίος είπε: «Τα όνειρα δεν έχουν θεία προέλευση, ούτε δύναμη μαντική, αλλά προκαλούνται από σύμπτωση ειδώλων».

Σύμφωνα με τους αγίους μας οι αιτίες των ονείρων, έτσι όπως αυτές παρουσιάζονται στην Αγία Γραφή και στα κείμενα των Πατέρων, είναι κυρίως οι εξής:

1ον Ψυχοσωματικές

Ο Μ. Βασίλειος στο έργο του «Όροι κατ’ Επιτομήν» αναφέρει: «Τα όνειρα είναι απήχημα (αποτέλεσμα) των καθημερινών φροντίδων, κινήσεων και σκέψεων».

2ον Δαιμονικές

Τα όνειρα που προέρχονται από τον πονηρό, δημιουργούν σύγχυση στον άνθρωπο με απώτερο σκοπό την απώλεια της ψυχής του. Ο πονηρός είναι πνεύμα, «νους ασώματος», όπως αναφέρει ο όσιος Ησύχιος στη Φιλοκαλία, και δια της φαντασίας της ημέρας μας βομβαρδίζει με λογισμούς που τη νύχτα μας τους επαναφέρει στο μυαλό. Ενώ στον Ευεργετινό αναφέρεται ότι τα όνειρα είναι νυχτερινά φαντάσματα, που όπως την ημέρα ο διάβολος μας απασχολεί με πονηρούς λογισμούς για να μην ασχολούμαστε με την προσευχή και με τα αγαθά έργα, έτσι και το βράδυ με τα όνειρα-φαντάσματα και με πολλούς τρόπους μας ταράζει τη διάνοια. Γι’ αυτό και στο Απόδειπνο παρακαλεί ο πιστός τον Κύριο να έχει “…ύπνο ελαφρό, απαλλαγμένο από κάθε δαιμονική φαντασία. Επίσης στον φύλακα Άγγελό μας προσευχόμαστε: “…Σκέπασέ με και τούτη τη νύκτα και διαφύλαξέ με από κάθε επήρεια του αντιπάλου διαβόλου, για να μην παροργίσω τον Θεό με κάποιο αμάρτημα.”

Οι δαίμονες της κενοδοξίας (κατά τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος), εμφανίζονται στον ύπνο μας σαν προφήτες. Συμπεραίνουν, σαν πανούργοι που είναι, μερικά από τα μέλλοντα που πρόκειται να συμβούν και μας τα προαναγγέλλουν. Και όταν αυτά πραγματοποιηθούν, εμείς μένουμε έκθαμβοι και υπερηφανευόμαστε ως τάχα προορατικοί. Σε όσους πιστεύουν στα όνειρα ο δαίμονας αυτός φάνηκε πολλές φορές σαν αληθινός προφήτης. Σε όσους όμως τον περιφρονούν πάντοτε αποδείχθηκε ψεύτης. Διότι, σαν πνευματική ύπαρξη που είναι, βλέπει όσα συμβαίνουν μέσα στην ατμόσφαιρα και μόλις αντιληφθεί ότι κάποιος πεθαίνει, τρέχει αμέσως σε εκείνους που είναι ευκολόπιστοι και τους το προλέγει με τα όνειρα. Τίποτε μελλοντικό δεν γνωρίζουν οι δαίμονες από προγνωστική άποψη. Το μόνο που μπορούν να κάνουν και να προβλέψουν είναι το τι σύμφωνα με την ζωή που κάνει ο άνθρωπος πρόκειται να του συμβεί, αλλά και αυτό όχι πάντοτε με επιτυχία. Ο διάβολος μπορεί να πλανέψει και να διαβάλει πολλούς ανθρώπους, άλλωστε αυτή είναι και η εργασία του.

Στη Σοφία Σειράχ αναφέρεται χαρακτηριστικά: (Σοφίας Σειράχ λδ΄)˙”Εκείνος που πιστεύει στα όνειρα ομοιάζει με αυτόν που κυνηγά τη σκιά του και προσπαθεί να την πιάσει“.

3ον Όνειρα που προέρχονται από το Θεό

Στην Καινή Διαθήκη υπάρχουν μερικά όνειρα, που προέρχονται από τον Θεό όπως αυτά τα όνειρα του δίκαιου Ιωσήφ που αφορούσαν την γέννηση του Χριστού κ.λπ., ή του Πάγκαλου Ιωσήφ που ερμήνευσε τα όνειρα του Φαραώ.

Εκτός όμως αυτών, υπάρχουν και όνειρα που ονομάζονται αποκαλυπτικά. Σύμφωνα με αυτά, μας φανερώνει ο Θεός διάφορες εικόνες που έχουν χαθεί ή ακόμη και σημεία ανεύρεσης λειψάνων. Όλα όμως αυτά που προέρχονται από τον Θεό είναι ελάχιστα σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Πώς μπορούμε όμως να κάνουμε διάκριση καλού και κακού ονείρου;

Δεν είμαστε εμείς σε θέση να διακρίνουμε το καλό από το κακό όνειρο. Και αυτό γιατί ο διάβολος βλέπουμε ὀτι μπορεί να πλανά τους ασκητές της ερήμου, πολύ περισσότερο τους μοναχούς και τους πνευματικούς του κόσμου αυτού. Το μόνο που αρμόζει σε αυτές τις περιστάσεις είναι να μη δίνουμε καμία σημασία στα όνειρα και οι πνευματικοί πρέπει αυτό να το ξεκαθαρίσουν στους εξομολογουμένους τους. Ακόμη και αν ένα όνειρο είναι αποκαλυπτικό και προέρχεται από τον Θεό και δεν υπακούσουμε, δεν πρόκειται να εξοργιστεί ο Θεός ούτε να αμαρτήσουμε εμείς που δεν υπακούσαμε, διότι γνωρίζει ο Κύριος ότι αυτό το κάνουμε από φόβο της πανουργίας των δαιμόνων. Αυτά τα όνειρα που είναι εκ Θεού είναι ελάχιστα στη ζωή του ανθρώπου. Και τα αναγνωρίζουμε από την χαρμολύπη και από τα δάκρυα που μας φέρνουν όταν ξυπνήσουμε.

Ενώ αυτά που είναι εκ του σατανά είναι πολυάριθμα καθώς δεν μας φέρνουν καμία συγκίνηση, κανένα δάκρυ και μας κάνουν να απορούμε και να προσπαθούμε να τα ερμηνεύσουμε. Με αυτά ο σατανάς έχει σκοπό να μας παραπλανήσει, να μας εξάψει τη φαντασία, να μας καλλιεργήσει μίση και έχθρες, να μας ρεζιλέψει, να μας κλονίσει την πίστη, να μας κάνει να περνούμε δυστυχισμένοι τις μέρες μας, να μας βυθίζει σε αμφιβολίες, να μας δημιουργεί ψευδαισθήσεις, να μας υποβάλλει να πιστεύουμε ότι επικοινωνούμε με τον Χριστό, την Παναγία και πολλά άλλα. Με μόνο σκοπό να μας εξαπατά για να χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας.


Ο άνθρωπος που παραμένει δέσμιος των ονείρων του, των προλήψεων και των δεισιδαιμονιών είναι άνθρωπος ανελεύθερος και ασυμβίβαστος με την χριστιανική πίστη. Αντίθετα η πίστη στο Θεό ελευθερώνει το μυαλό του ανθρώπου και του δίνει τη δυνατότητα για μια ελεύθερη και δημιουργική ζωή.


Η Εμπορικοποίηση των ονείρων

Δυστυχώς στις μέρες μας, που ο άνθρωπος έχει απομακρυνθεί από τον Θεό, έχει γίνει πιο ευάλωτος στις παγίδες του πονηρού. Έτσι έχει στηθεί μια βιομηχανία απάτης γύρω από τα όνειρα. Άνθρωποι που επικαλούνται τεχνικές που συναντάμε συνήθως στις ανατολικές θρησκείες και όχι μόνο, υπόσχονται ανάλυση και επεξήγηση των ονείρων, όπως το “Dream Control: Τεχνική ελέγχου των ονείρων” ή  η “ονειρική γιόγκα, dream yoga ή MI-Lam,” όπως την ονομάζουν. Ας μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά, όσο δελεαστικά κι αν είναι, έχουν προέλευση τους δαίμονες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ:

Συμπερασματικά, η Εκκλησία μας προτρέπει να μη δίνουμε καμία σημασία στα όνειρα, να τα περιφρονούμε, εάν θέλουμε να είμαστε ασφαλείς. Αν δεν θέλουμε, τότε είμαστε έρμαιο της κενοδοξίας, και η ζημιά θα είναι ανεπανόρθωτη στην ψυχή μας. 

Tip 1: Η ύπαρξη των ονείρων στον άνθρωπο βεβαιώνει για κάτι που πολλές φορές ο ίδιος απορρίπτει ή αγνοεί. Ποιο είναι αυτό? Η ύπαρξη της πνευματικής διάστασης του ανθρώπου, της ψυχής!

Tip 2: Τα θεϊκά όνειρα φέρνουν ειρήνη και γαλήνη στον εσωτερικό κόσμο αυτού που τα είδε. Δεν δημιουργούν ταραχή!

Και μην ξεχνάς! «Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τα όνειρά σου να βγουν αληθινά είναι να ξυπνήσεις!»



ΠΡΟΣΕΥΧΗ μετά από κάθε συνάντηση:

Δόξα σοι, Χριστὲ ὁ Θεός, ἡ ἐλπὶς ἡμῶν, δόξα σοι.

  • Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁ πανταχοῦ παρὼν καὶ τὰ πάντα πληρῶν, ὁ θησαυρὸς τῶν ἀγαθῶν καὶ ζωῆς χορηγός, ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν, καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος, καὶ σῶσον, Ἀγαθέ, τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
  • Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου, γενηθήτω τὸ θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς. Τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον· καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν· καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ. Ἀμήν.
  • Δι’ εὐχῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡμῶν Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός ἐλέησον καί σῶσον ἡμᾶς. Ἀμήν.

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ:

Λεπτομέρειες για τον Ετήσιο Διαγωνισμό “25 Challenges”, διαβάστε στο παρακάτω λινκ:


Challenge #2

  • ΤΙΤΛΟΣ: H coca cola πάει με όλα! (Η Coca-Cola μπορεί να αντικατασταθεί με πορτοκαλάδα ή sprite ΜΕ ανθρακικό!)
  • Υλικά: Μπουκάλια coca cola, ποτηράκια πλαστικά μιας χρήσης των 200ml.
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
    • Καλούνται 3 παίχτες  οι οποίοι θα πρέπει να πιούν από 5 ποτήρια coca cola των 200ml ο καθένας χωριστά.
    • Στην διάθεση του ο κάθε παίχτης θα έχει 30᾽᾽ (δευτερόλεπτα) για να καταφέρει να πιει και τα 5 ποτήρια, το ένα πίσω από το άλλο.
    • Το challenge θα βιντεοσκοπείται με ένα βίντεο των 30 δευτ. για κάθε αγωνιζόμενο.
    • Όταν “κόψετε” τα τρία βίντεο (όχι περισσότερα) θα πρέπει να μας τα στείλετε στις ομαδικές του Ίνσταγkραμ  https://www.instagram.com/pat.augoustinos/ , αλλιώς στο μέιλ info.grnef@gmail.com γράφοντας από πιο κατηχητικό είστε.
    • Παρακαλούμε να ρωτάτε τα παιδιά σας εάν συμφωνούν να παρουσιαστεί το πρόσωπό τους στο διαδίκτυο! Αν όχι τότε πρέπει να μας το γνωστοποιήσετε, να μην τα παρουσιάσουμε δημόσια.
    • Προσοχή στο ρέψιμο!!!

Γελάστε άφοβα!!!